Moje první učitelka baletu

20.08.2009 11:37

 

Mojí první učitelkou byla paní Irina, neznala jsem její příjmení, bylo mi 5 let. Moc jsem jí nerozuměla, po hodině jsem se ptala táty, co jsou to "kalenka" . Táta mi pomáhal přeložit slova s ruským přízvukem.  Jmenuje se Irina Popova a více o ní najdete na jejích webových stránkách:

www.irinapopova.cz

V Americe jsem jí v roce 2006 v  Hollywoodu koupila sošku Oscara s nápisem Best teacher. Bude pro mne vždy tou první, která mne naučila první kroky, pozice, názvy pozic francouzky ,což mi tu pak pomohlo ve Vídni. První měsíce jsem nerozuměla německy, jedna Ruska mi to překládala do ruštiny a pozice už jsem znala francouzky. Nejhorší je, ale počítání rytmu v němčině a teď poslední rok ještě v angličtině,učitelka rytmiky je z USA. V tom si ještě nejsem stoprocentně jistá.

Teď mám ještě o prázdninách před sebou zkoušku z češtiny a vlastivědy na české škole v Olomouci. Čtu si proto knihy o baletkách v češtině. Už jsem jich přečetla celkem 7. Tak mi 27. 8. držte palce!

—————

Zpět